Intrebari frecvente

Categorie

Procesul de comandă online pe www.freshcolour.ro este simplu, sigur și rapid. Mai jos, regăsești toți pașii care trebuie parcurși în vederea plasării unei comenzi online. 

Alegerea produselor dorite

Folosind meniul din partea stângă-sus, aferent categoriilor și subcategoriilor, poți naviga până găsești produsul dorit. De asemenea, poți ajunge la produsele dorite, folosind funcția de căutare disponibilă în partea de sus a fiecărei pagini din site. 

Adăugați produsele în coș

Pentru a adăuga produsul în coșul de cumpărături, apasă butonul „Adaugă în coș”, situat în partea dreaptă a paginii de produs sau direct din pagina de listare a produselor.

Accesează coșul de cumpărături, pentru a actualiza cantitatea produselor adăugate în coș. De asemenea, tot de aici, poți finaliza comanda.

Trimiterea comenzii

  • Dacă ai deja cont pe www.freshcolour.ro, te poți autentifica cu adresă de e-mail și parolă, în câmpurile din dreapta, conform imaginii de mai jos. Odată autentificat, poți utiliza adresele de livrare și facturare existente în cont.
  • Dacă nu ai cont și nu dorești să îți creezi unul, poți continua să plasezi comanda apăsând butonul „Continuă fără înregistrare cont”. Dacă dorești crearea unui cont, o poți face prin accesarea butonului „Creează un cont acum”. De asemenea, îți poti crea un cont prin secțiunea din dreapta-sus Contul meu - Creează-ți cont, prin completarea datelor necesare.

Completarea datelor de facturare / livrare

În această etapă va trebui să completezi datele de facturare. Astfel, ai opțiunea de a comanda în calitate de persoană fizică, juridică, PFA sau ONG, prin completarea câmpurilor aferente tipului de persoană. Pe factura fiscală se vor regăsi: codul  articolului, precum și denumirea acestuia.

 

Dacă adresa de facturare diferă de adresa de livrare, debifează opțiunea „Datele facturii sunt identice cu datele de livrare” și introdu noua adresă de livrare.

Alegerea modalității de livrare

După adăugarea în coș a produselor dorite și completarea câmpurilor obligatorii, în pagina de finalizare a comenzii se afișează toate modalitățile disponibile de plată și livrare. Valoarea costului de livrare se adaugă automat la valoarea comenzii, iar costul pentru transportul produselor diferă în funcție de disponibilitatea produselor, modalitatea de livrare aleasă, precum și de localitatea de destinație.

Modalități de livrare sunt:

  • livrarea prin curier sau logistică (diferă in funcție de produse);
  • ridicarea directă din showroom (necesită confirmare din partea freshcolour.ro a momentului când pot fi ridicate);
  • ridicare directă de la depozit;

Pentru ridicare directă, atât de la showroom cât și de la depozit, mărfurile trebuie achitate anticipat (nu se aplică plata ramburs)

Costurile de livrare vor fi separate, în funcție de comandă.

  • Plata produselor comandate se poate efectua in avans (partial sau integral). Plata avansului se poate realiza prin numerar (ramburs), virament bancar (ordin de plata) sau plata online cu card bancar. In cazul in care se va achita un avans partial, restul de plata se va achita prin urmatoarele modalitati: 1) In momentul sosirii marfii (daca se doreste ridicarea personala a marfii). 2) Inaintea incarcarii marfii la curierat pentru transmiterea ei catre client (daca se doreste primirea marfii prin curierat si achitarea restului de plata sa se efectueze prin numerar sau virament bancar). 3) In momentul livrarii prin curierat, direct catre curier, inaintea receptiei marfii de la curier (daca se doreste primirea marfii prin curierat si achitarea restului de plata sa se efectueze prin ramburs). S.C. MERKUSSO GRUP S.R.L. isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Dovada platilor trebuie trimisa catre S.C. MERKUSSO GRUP S.R.L. la adresa de e-mail contact@freshcolour.ro . Livrarea (in afara de cazul in care restul de plata se va achita prin ramburs) va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul S.C. MERKUSSO GRUP S.R.L. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu va fi realizata.

 

  • Procesatorul platilor online: Netopedia Payments

În situația în care doriti să returnați un produs, vă rugăm să ne trimiți un email la contact@freshcolour.ro în care să specificați:

  • denumirea produsului și cantitatea pe care doriți să o returnați;
  • data și numărul comenzii;
  • motivul returului;

Data de retur va fi considerată data la care ați transmis cererea de retur.

Freshcolour.ro își rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt îndeplinite în întregime.

SERVICIUL RETUR

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

  • Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);
  • Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).
  • În numerar către persoane juridice, în limitele reglementărilor în vigoare.

 

  • Livrarea produselor se poate face in urmatoarele moduri: 1) Prin curierat sau firme de logistica, in termen de 2 zile lucratoare de la sosirea marfii in showroom si daca s-a efectuat plata conform conditiilor de mai sus. 2) Ridicare personala direct din showroom sau depozit, in cazul in care clientul solicita acest lucru. Termenele aproximative de livrare sunt specificate la fiecare produs in parte. Acolo unde se specifica faptul ca produsele sunt in stoc, termenul de livrare este de maximum 2 zile lucratoare de la la data achitarii marfii. Acest termen de livrare poate varia in functie de motive ce nu tin de firma noastra (intarzieri in livrare datorita curierilor sau alte situatii neprevazute)
  • Pentru produsele care nu sunt pe stoc, acestea vor putea fi depozitate pentru maxim 10 zile lucratoare in depozitul S.C. MERKUSSO GRUP S.R.L. Dupa aceasta perioada se va percepe o taxa de depozitare de 2 Euro/zi/palet pentru fiecare zi calendaristica ce depaseste termenul de mai sus; livrarea va fi conditionata de plata prealabila a acestei taxe.
  • Pentru produsele care nu sunt in fabricatia curenta a furnizorilor si se realizeaza pe baza de comanda la indicatiile clientului (culori specifice, configuratii speciale, materiale in afara standardului, etc), livrarea se va face doar pe baza unui contract special de comanda continand clauze specifice si semnat de client prezent in magazin. S.C. MERKUSSO GRUP S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu accepta comenzi pentru astfel de produse decat in conditiile indicate mai sus.
  • Produsele care se realizeaza de catre producator pe baza de comanda si indicatii specifice ale clientului sunt indicate ca atare pe site la rubrica ‘Descriere’ din pagina de produs.
  • Imaginile pentru produsele din afara standardului, descrise mai sus, sunt doar cu titlu informativ pentru ca orice client sa aiba o idee privind caractersiticile generale ale produselor. Tipurile speciale de finisaj (atipice, care nu sunt in productia de serie a producatorilor) pot fi vazute in showroom.
  • Produsele comercializate prin intermediul S.C. MERKUSSO GRUP S.R.L. sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de Factura fiscala si Certificat de garantie. Anumite produse sunt livrate de catre producator fara ambalaj (marfa este paletata si infoliata). Acestea vor fi ambalate, inainte de livrare, de catre S.C. MERKUSSO GRUP S.R.L. cu propriile materiale in conformitate cu fiecare tip de produs in parte.

Te sfatuim sa verifici coletul in momentul livrarii. Semneaza AWB-ul doar dupa ce ai verificat vizual coletul si ai constatat ca totul este in stare perfecta. Orice reclamatie venita dupa semnarea AWB-ului este nula.

Toate coletele beneficiaza de serviciul Deschidere la Livrare. Asta inseamna ca niciun curier nu are dreptul de a refuza deschiderea coletului.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Vrei inspirație la tine în inbox?
Abonează-te la newsletter!